Skip to Content

Welkom!

Deel en discussieer over de beste inhoud en nieuwe marketingideeën, bouw je professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.

Aanmelden

This question has been flagged

Ik krijg de error als ik een rapport probeer te refreshen in mijn PowerBI desktop omgeving.

Avatar
Discard

Voer volgende controles uit:

  • ben je ingelogd in de PowerBI desktop omgeving met jouw gebruikersnaam?
  • Heb je de laatste versie van de PowerBI desktop? Controleer dit via de Windows marketplace.

Ben je ingelogd en heb je de laatste versie en krijg je nog altijd de error uit het onderwerp, wijzig dan de gegevensbron via 'Gegevens wijzigen'/'Transform Date'

image0


Daar kies je voor de 'Databron wijzigen'/'Data Source Settings'.

Zorg dat er voor je bron vanuit de One Lake omgeving een microsoft account geselecteerd staat en niet je Windows account.

Dit controleer je via 'rechten aanpassen' / 'edit permissions' van je specifieke connectie.

image1

Log in en pas je gegevens aan, nadien zal je je gegevens te zien krijgen.

Avatar
Discard